perjantai 10. maaliskuuta 2017

Jesaja 49:n aarteita




Tuo otsikko oli eräässä joskus kirjoitetussa paperissa Hengellistä-kansiossani. Tämäkin on vanhempi paperi,niin on varmaan 38-käännöksen mukaan.
Ravitkoon nämä Herran sanat sydäntämme tänäänkin. "Sinun sanasi on totuus" sanotaan jossain kohtaa Raamatussa.







Jes.49:5



"Minä olen kallis Herran silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni."







49:10


"...heidän armahtajansa johdattaa heitä ja vie heidät vesilähteille..."














49:15-16


"...minä en sinua unhoita...kätteni hipiään minä olen sinut piirtänyt."






49:23


"Silloin sinä tiedät, että minä olen Herra, ja että ne jotka minua odottavat eivät häpeään joudu."






49:25-26


...minä kuitenkin taistelen sitä vastaan, joka sinua vastaan taistelee......minä Herra olen sinun pelastajasi...Jaakobin Väkevä on sinun lunastajasi.





Hän on tosiaan meidän turvamme ja suojamme joka päivä..ei enempää eikä vähempää kuin "Ikiaikojen Jumala"!

















4 kommenttia:

  1. Hyviä jakeita olikin. Olen joskus miettinyt, että laittaisin kotona johonkin näkyviin itselle ajankohtaisia jakeita, mutta niin se vain on jäänyt. Siinä voisikin olla yksi pienen puuhan paikka.

    VastaaPoista
  2. Ihanan rohkaisevia jakeita ovat :)

    VastaaPoista
  3. Ihania jakeita tosiaan! Hyvä idea Metsäntytöllä, että laittaisi itselleen näkyviin ajankohtaisia jakeita.

    VastaaPoista